Kompletní servis a reklamace RAVAK
Koupili jste si novou vanu, sprchový kout, či vodovodní baterii a máte problémy s montáží? Nevadí. V oblasti vybavení koupelen poskytujeme kompletní služby. Odbornou montáž a instalaci výrobků RAVAK, zaměření atypických výrobků RAVAK, samozřejmostí je také záruční a pozáruční servis a další doplňkové služby na přání zákazníka. Naši pracovníci jsou vám připraveni pomoci na dvou kontaktních místech - pro sanitu a pro vodovodní baterie.
Servis
Náš zákazník pro nás zůstává partnerem po celou dobu životnosti výrobku. Nezříkáme se odpovědnosti a jsme připraveni kdykoli nabídnout záruční i pozáruční servis, zaměření pro výběr nových výrobků, montáž a další doplňkové služby dle vašeho přání. Pro atypické sprchové kouty, dveře nebo vanové zástěny nabízíme možnost přesného zaměření, zprostředkování výroby i následné odborné montáže.
Servis pro vodovodní baterie
Nechcete-li podcenit například montáž vodovodních baterií, nabízíme vám odbornou pomoc našich servisních středisek RAVAK. V případě jakýchkoli problémů v záruční i pozáruční době, kontaktujte pohodlně z domova jedno z našich servisních středisek, které vám do tří pracovních dnů zajistí návštěvu odborného pracovníka a opravu u vás doma.
Záruka
Pořízení koupelnového vybavení znamená nemalé investice, ale v případě výrobků RAVAK si můžete být jisti, že získáváte předměty trvalé kvality. Pro mnoho našich výrobků nabízíme prodloužené záruky zcela zdarma.
Reklamace
Pro výrobu našich výrobků používáme nejkvalitnější materiály a nejlepší technologie. I přesto se může stát, že na našem výrobku vznikne vada. V těchto nepříjemných situacích je odborný tým našich pracovníků připraven v rámci platnosti záruční doby posoudit vadu z pohledu výrobce a navrhnout řešení k uvedení výrobku do řádného stavu v nejkratším možném termínu.