Dopravní a platební podmínky
Společnost RAVAK a.s. využívá k doručení svých produktů zásilkových služeb těch nejlepších přepravních společností. I přesto je důležité vědět, že v tomto případě je společnost RAVAK a.s. pouze objednatelem (nikoliv jejím dodavatelem) služby, za jejíž kvalitu nemůže ručit.
Upozorňujeme, že některé specifické produkty nelze vzhledem k jejich povaze přepravovat zásilkovou službou. Pokud povaha vámi vybraného zboží není vhodná pro dopravu zvoleným přepravcem, dodavatel si vyhrazuje právo změnit způsob dopravy tak, aby nedošlo k poškození zboží dopravou.
V případě nákupu v hodnotě 7 000,-Kč včetně DPH a vyšší získává kupující automaticky dopravu kamkoliv po ČR ZDARMA. Nevztahuje se na již zlevněné výrobky zakoupené v Outletu.
Pro dopravu v ČR:
1) Způsob dopravy:
a. zásilková služba
i. balík má maximální parametry:
- max. hmotnost 50 kg (celková, tedy včetně případného ochranného obalu);
- největší délka strany zásilky 150 cm;
- max. objem 0,3 m3
- tímto typem dopravy nelze zasílat sklo, keramiku, porcelán, litý mramor a jiné křehké výrobky;
- u tohoto způsobu doručení je kupující informován o čísle zásilky na e-mail uvedený v objednávce.
ii. paleta má maximální parametry (včetně palety a případných ochranných obalů):
- hmotnost 550 kg;
- délka 240 cm;
- výška 220 cm;
- šířka 180 cm;
iii. individuální doprava je realizována v případě překročení parametrů palety nebo na přání kupujícího. Tento typ přepravy je s kupujícím konzultován prostřednictvím e-mailu uvedeného v objednávce.
Vzhledem k povaze a množství zboží na jednoho adresáta (balíková přeprava, paletová přeprava) si společnost RAVAK a.s. vyhrazuje právo zvolit vhodného přepravce. Před dodáním zásilky bude adresát řidičem vybrané dopravní společnosti kontaktován na telefonním čísle uvedeném v objednávce a bude mu sdělen přibližný čas doručení zásilky.
b. osobní odběr na adrese RAVAK a.s., Obecnická 285, 261 01 Příbram je možný po předchozí domluvě, (v případě dostupnosti výrobku obvykle druhý pracovní den). Na odběrném místě nelze vyzvednout výrobky nabízené v Outletu. Způsob dopravy zajišťuje sám kupující ve vlastní režii. V tomto případě obdrží kupující informaci o možném termínu vyzvednutí zásilky na e-mail uvedený v objednávce.
Provozní doba pro osobní odběr:
PO: 8:00 - 11:30 12:00 - 17:00 h
ÚT: 8:00 - 11:30 12:00 - 16:00 h
ST: 8:00 - 11:30 12:00 - 16:00 h
ČT: 8:00 - 11:30 12:00 - 16:00 h
PÁ: 8:00 - 11:30 12:00 - 16:00 h
SO: 9.00 - 12.00 h
V sobotu nelze vyzvedávat velkoobjemové zásilky (vany, sprch.kouty, atp.), z důvodu uzavření centrálního skladu. Lze vyzvednout pouze příslušenství, a to po předchozí domluvě.
c. osobní odběr na adrese RAVAK a.s., eshop - sklad, Uhelná 351, 252 18 Úhonice je možný po předchozí domluvě (v případě dostupnosti výrobku obvykle druhý pracovní den). Zboží bude připraveno po předchozím obdržení platby platební kartou nebo bezhotovostním převodem. Na odběrném místě přijímáme platby kartou. Na odběrném místě nelze vyzvednout náhradní díly. Způsob dopravy zajišťuje sám kupující ve vlastní režii. V tomto případě obdrží kupující informaci o možném termínu vyzvednutí na e-mail uvedený v objednávce.
Provozní doba pro osobní odběr:
PO: 7.00 - 15.30 h
ÚT: 7.00 - 15.30 h
ST: 7.00 - 15.30 h
ČT: 7.00 - 15.30 h
PÁ: 7.00 - 15.30 h
2) Cena dopravy:
a. zásilková služba
i. balík, 170 Kč včetně DPH / jedna zásilka. V případě více zásilek se cena počítá za každou zásilku zvlášť. Při platbě na dobírku se cena navyšuje o 60 Kč. Platba je možná pouze v hotovosti.
ii. paleta, cena dopravy je závislá na parametrech a vzdálenosti. Její výše bude oznámena kupujícímu k odsouhlasení na e-mail uvedený v objednávce. Při platbě na dobírku se cena navyšuje o 60 Kč. Platba je možná pouze v hotovosti.
iii. individuální, cena dopravy je závislá na velikosti nadlimitních parametrů a vzdálenosti. Její výše bude oznámena kupujícímu k odsouhlasení na e-mail uvedený v objednávce. Při platbě na dobírku se cena navyšuje o 60 Kč. Platba je možná pouze v hotovosti.
V případě sjednání dopravy kupujícím bude k celkové ceně účtována částka balného, o které bude kupující informován na e-mail uvedený v objednávce a platba proběhne bankovním převodem.
b. osobní odběr: zdarma
Při nákupu nad 7 000 Kč včetně DPH po celé ČR. Nevztahuje se na již zlevněné výrobky z Outletu a atypické výrobky řešené na míru. Osobní odběr v RAVAK showroom Příbram nebo ve výdejním skladu v Úhonicích.
3) Platební podmínky:
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese RAVAK a.s., Obecnická 285, 261 01 Příbram
- platba kartou v provozovně prodávajícího na adrese RAVAK a.s., eshop-sklad, Uhelná 351, 252 18 Úhonice
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce
- jako bezhotovostní platba předem převodem na číslo účtu prodávajícího uvedené na zálohové faktuře
- online platba kartou
- Po odeslání objednávky má Plátce možnost využít službu ePlatba+, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje zboží po přijetí potvrzení o úhradě v souladu s deklarovanou dodací lhůtou viz. č. VIII. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments a.s.
Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.
Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
- Po odeslání objednávky má Plátce možnost využít službu ePlatba+, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje zboží po přijetí potvrzení o úhradě v souladu s deklarovanou dodací lhůtou viz. č. VIII. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments a.s.
- Prodávající si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny peněžních kurzů, výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů zboží. Kupní cena bude považována za zaplacenou teprve připsáním celé kupní ceny za samostatnou část dodávky na běžný účet prodávajícího nebo uhrazením v hotovosti v pokladně prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke zboží až do úplného zaplacení kupní ceny.
- Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím je současně daňovým dokladem. Převzetí zboží kupujícím je zásadně možné až po jeho úplném zaplacení. Faktura - daňový doklad je pak přiložena v zásilce.
- V případě platby převodem z účtu je zboží dodáno až po připsání dané částky na účet firmy RAVAK a.s. V případě, že není zálohová platba (platba předem), uvedená v objednávce, převedena na účet RAVAK a.s. do 30 dní od data objednávky, bude příslušná objednávka automaticky stornována.
4) Převzetí zásilky:
Kupující je povinen před převzetím doručovanou zásilku řádně zkontrolovat, zejména porušení vnějšího obalu, popřípadě i jiná poškození, která lze odvodit z aktuální povahy zásilky, např. zvukovou anomálií (zvuk střepů rozbitého skla v zásilce). Porušení vnějšího obalu nebo jiná zřejmá poškození mohou nasvědčovat neopatrnému zacházení se zásilkou během přepravy a možnému poškození zboží. V případě zjištění takového poškození trvejte na sepsání předávacího protokolu s předávající osobou (obvykle řidič) a / nebo zásilku nepřebírejte. Doporučujeme detailní popis poškození a pořízení fotografií. Samozřejmostí je podpis řidiče včetně jeho jména hůlkovým písmem a RZ vozidla. V případě převzetí zásilky a následného zjištění skrytého poškození je kupující povinen tuto skutečnost oznámit dodavateli v den převzetí zásilky. Tato skutečnost však neznamená automatickou oprávněnost nároku na výměnu zboží či odstoupení od kupní smlouvy. Veškerou dokumentaci včetně pořízených fotografií s uvedením jména odběratele, adresy a čísla zásilky lze zaslat elektronicky na adresu eshop@ravak.com. V případě neuplatnění výhrady převzetí (formou škodního protokolu) a převzetí zásilky bez výhrad nebo odeslání dokumentace k reklamaci dopravy v pozdějším termínu nemůže společnost RAVAK a.s. na tuto skutečnost brát zřetel.
Zde naleznete příklad protokolu o převzetí zásilky.
5) Expedice:
Pokud je zboží skladem, je zpravidla vyexpedováno do dvou pracovních dnů. Pokud se stane, že zboží objednané kupujícím není skladem, nebo se dodání prodlouží na dobu delší, než je obvyklé, je o této skutečnosti kupující neprodleně informován prostřednictvím e-mailu.
Po vyexpedování zboží ze skladu prodávajícího je třeba připočítat dobu potřebnou pro doručení, která se u přepravní služby pohybuje v rozmezí 1 – 3 pracovních dnů.