Servis, odborná montáž a instalace výrobků RAVAK
Jsme přesvědčeni, že užitnou hodnotu výrobku, jeho funkčnost a Vaši spokojenost s ním lze zásadním způsobem ovlivnit odbornou montáží a zajištěním záručního a pozáručního servisu a ostatních služeb.
Pro snadnou a rychlou objednávku servisního výkonu vyplňte a odešlete příslušný formulář nebo nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem.
Objednávka servisního výkonu
Ceník montáží
Ceník servisních prací a cestovních nákladů
RAVAK a.s. Obecnická 285 261 01 Příbram Telefon: +420 318 427 280, +420 318 427 252 E-mail: servis at ravak.com |
Odborná montáž a instalace nových výrobků RAVAK
Při zakoupení výrobků přes e-shop společnosti RAVAK a.s. nebo RAVAK showroom Příbram či RAVAK showroom Praha je možné objednat jejich odbornou instalaci nebo technický dozor u rozsáhlých montáží.
Montáž výrobku (např. sprchového koutu, van, van s hydromasážním systémem, …) je možná jen při splnění stavebních připraveností u vybraných výrobků nebo podmínek uvedených v montážních návodech. Nezahrnuje žádné zednické, topenářské ani instalatérské práce vyjma napojení sifonů na odpad nebo připojení přívodů vody na odtokový komplet s napouštěním přepadem flexi napojením.
Termín montáže bude dohodnut po potvrzení objednávky a termínu dodání, avšak nejdéle do 30 dnů tohoto termínu.
V případě zjištění nesplnění podmínek pro instalaci bude účtováno dopravné v plné výši a čas techniků strávený při posuzování možnosti instalace.
Montáž zahrnuje:
- Kontrolu stavební připravenosti nebo podmínek pro instalaci
- Vybalení výrobku
- Likvidaci obalu
- Instalaci výrobku na určené místo
- U výrobků vyžadujících pro svou funkci elektrickou energii napojení na připravený přívod el. energie - po předložení platné revizní zprávy elektro
- Napojení na odpad
- Napojení na připravený přívod vody přes připravené roháčky
- Zatěsnění výrobku ve styku se stěnou dle montážního návodu silikonem nebo krycími lištami
- Kontrola funkce výrobku
- Potvrzení záručního listu
- Předvedení výrobku a seznámení s jeho užíváním
Montáž nezahrnuje:
- Spotřebovaný instalační materiál, který nebyl předmětem objednávky výrobku (silikon, těsnící lišty, flexibilní tlakové hadice, napojení na odpad...)
- Práce, které nejsou spojené s instalací výrobku (vrtání otvorů pro stojánkovou vodovodní baterii a její montáž, práce se zpřístupněním místa pro montáž)
- Dopravu servisních techniků (účtováno dle vzdálenosti dle ceníku)
Ceny našich služeb:
Montáž a doprava po ČR ZDARMA:
Při objednávce výrobků přes oficiální e-shop RAVAK v celkové hodnotě:
- od 5.000 Kč (včetně DPH) neúčtujeme zákazníkovi dopravu a balné. Nevztahuje se na již zlevněné zboží z Outletu.
-
Konkrétního dopravce, který Vám doručí objednané zboží určuuje společnost RAVAK a.s. na základě rozměrů a váhy objednaného zboží.
-
Při nákupu zboží v hodnotě menší než 7 000 Kč (vč. DPH) si hradí dopravu a balné kupující.
-
Cena dopravy a balného již od 170 Kč + dobírka 60 Kč. Konkrétní náklady budou zákazníkovi upřesněny dle typu objednávaného zboží.
Přehled o způsobech a cenách dopravy naleznete zde.
-
- od 30.000 Kč (včetně DPH) neúčtujeme zákazníkovi dopravu výrobků, montáž výrobků a dopravu servisních techniků, při splnění níže uvedených podmínek.
-
Montáž výrobku zdarma je možná jen při splnění stavebních připraveností u vybraných výrobků nebo podmínek uvedených v montážních návodech. Nezahrnuje žádné zednické, topenářské ani instalatérské práce vyjma napojení sifonů na odpad nebo připojení přívodů vody na odtokový komplet s napouštěním přepadem flexi napojením. V případě nesplnění podmínek pro instalaci, nebo jiných stavebních překážek na místě instalace nárok na montáž zdarma zaniká.
-
Vzhledem k momentálnímu vytížení servisního oddělení jsou termíny montáží momentálně ccad 7 týdnů po zakoupení výrobků.
-
Tyto služby zdarma se nevztahují na již zlevněné výrobky z Outletu.
-
Při objednávce nižší než 30.000 Kč (vč. DPH) se požadované služby účtují dle ceníku montáží a ceníku servisních prací.
Záruční i pozáruční servis
Záruční a pozáruční servis je realizován dle technických podmínek výrobce v servisním středisku RAVAK nebo v místě instalace výrobku. Dotazy týkající se vad, na které se vztahuje záruka směřujte prosím na oddělení reklamace.
-
Atypická řešení výrobků
Konfigurátor řešení na míru:
Nevejde se vám do koupelny sprchový kout klasických rozměrů a potřebujete upravit šířku nebo výšku? Vyzkoušejte nový konfigurátor řešení na míru RAVAK. Online průvodce najdete na atypy.ravak.cz. S jeho pomocí si můžete v jednotlivých krocích sami sestavit výrobek šitý na míru vaší koupelně (sprchový kout, sprchové dveře, pevnou stěnu a vanovou zástěnu/dveře). Tento program vám umožní postupně si namodelovat žádané řešení podle tvaru modelu, rozměru, barvy rámu/pantu a výplně. Nadefinovaný výrobek včetně cenové kalkulace poté pohodlně odešlete jako objednávku a naši pracovníci vás budou ihned kontaktovat.
Individuální řešení :
Pokud ale potřebujete vyřešit šikminy, výřezy, nestandardní oblouky, bezbariérové vstupy a jiné, kontaktujte nás na atypy at ravak.cz, připravíme vám individuální řešení přesně pro vaši koupelnu.
Zaměření ZDARMA - při splnění těchto podmínek:
Využijte naší nabídky zaměření atypického sprchového koutu, dveří nebo vanové zástěny ve vaší koupelně našimi odborníky ZDARMA.
Dlouhodobý zákaznický servis
Linka technické podpory slouží zákazníkům pro dotazy k výrobkům (dostupnost, způsob montáže atd.).
Kontaktovat ji můžete na telefonním čísle:
+420 318 427 144
po-pá: 8.00 - 15.00 hod. nebo
prostřednictvím e-mailu: info at ravak.cz