Youtube Instagram Google+

Servis

Kompletní servis výrobků RAVAK

Jsme přesvědčeni, že užitnou hodnotu výrobku, jeho funkčnost a Vaši spokojenost s ním lze zásadním způsobem ovlivnit odbornou montáží a zajištěním záručního a pozáručního servisu a ostatních služeb.

Odborná montáž a instalace nových výrobků RAVAK

Při zakoupení výrobků přes e-shop společnosti RAVAK a.s. nebo podnikovou prodejnu je možné objednat jejich odbornou instalaci nebo technický dozor u rozsáhlých montáží.

Montáž výrobku (např. sprchového koutu, van, van s hydromasážním systémem, …) je možná jen při splnění stavebních připraveností u vybraných výrobků nebo podmínek uvedených v montážních návodech. Nezahrnuje žádné zednické, topenářské ani instalatérské práce vyjma napojení sifonů na odpad nebo připojení přívodů vody na odtokový komplet s napouštěním přepadem flexi napojením.
Termín montáže bude dohodnut po potvrzení objednávky a termínu dodání, avšak nejdéle do 30 dnů tohoto termínu.
V případě zjištění nesplnění podmínek pro instalaci bude účtováno dopravné v plné výši a čas techniků strávený při posuzování možnosti instalace.

Montáž zahrnuje:

  • Kontrolu stavební připravenosti nebo podmínek pro instalaci
  • Vybalení výrobku
  • Likvidaci obalu
  • Instalaci výrobku na určené místo
  • U výrobků vyžadujících pro svou funkci elektrickou energii napojení na připravený přívod el. energie - po předložení platné revizní zprávy elektro
  • Napojení na odpad
  • Napojení na připravený přívod vody přes připravené roháčky
  • Zatěsnění výrobku ve styku se stěnou dle montážního návodu silikonem nebo krycími lištami
  • Kontrola funkce výrobku
  • Potvrzení záručního listu
  • Předvedení výrobku a seznámení s jeho užíváním

Montáž nezahrnuje:

  • Spotřebovaný instalační materiál, který nebyl předmětem objednávky výrobku (silikon, těsnící lišty, flexibilní tlakové hadice, napojení na odpad...)
  • Práce, které nejsou spojené s instalací výrobku (vrtání otvorů pro stojánkovou vodovodní baterii a její montáž, práce se zpřístupněním místa pro montáž)
  • Dopravu servisních techniků (účtováno dle vzdálenosti dle ceníku)

Ceny našich služeb:

Kontaktujte nás prostřednictvím:

Záruční i pozáruční servis

Záruční a pozáruční servis je realizován dle technických podmínek výrobce v servisním středisku RAVAK nebo v místě instalace výrobku. Dotazy týkající se vad, na které se vztahuje záruka směřujte prosím na oddělení reklamace.

Pozáruční servis objednávejte prostřednictvím:

Atypická řešení výrobků

Konfigurátor řešení na míru:

Nevejde se vám do koupelny sprchový kout klasických rozměrů a potřebujete upravit šířku nebo výšku? Vyzkoušejte nový konfigurátor řešení na míru RAVAK. Online průvodce najdete na atypy.ravak.cz. S jeho pomocí si můžete v jednotlivých krocích sami sestavit výrobek šitý na míru vaší koupelně (sprchový kout, sprchové dveře, pevnou stěnu a vanovou zástěnu/dveře). Tento program vám umožní postupně si namodelovat žádané řešení podle tvaru modelu, rozměru, barvy rámu/pantu a výplně. Nadefinovaný výrobek včetně cenové kalkulace poté pohodlně odešlete jako objednávku a naši pracovníci vás budou ihned kontaktovat.

Individuální řešení :

Pokud ale potřebujete vyřešit šikminy, výřezy, nestandardní oblouky, bezbariérové vstupy a jiné, kontaktujte nás na , připravíme vám individuální řešení přesně pro vaši koupelnu.

Zaměření ZDARMA:

Využijte naší nabídky zaměření atypického sprchového koutu, dveří nebo vanové zástěny ve vaší koupelně našimi odborníky ZDARMA - podmínky této akce naleznete zde.

Dlouhodobý zákaznický servis

Linka technické podpory slouží zákazníkům pro dotazy k výrobkům (dostupnost, způsob montáže atd.).
Kontaktovat ji můžete na telefonním čísle:
+420 318 427 144
po-pá: 8.00 - 15.00 hod.

Další užitečné informace a rady k výrobkům a jejich montáži naleznete v sekci Žabákova poradna a Rekonstrukce koupelny.