Youtube Instagram

Společnost RAVAK

Dopravní podmínky, poštovné

Společnost RAVAK a.s. využívá k doručení svých produktů zásilkových služeb těch nejlepších přepravních společností. I přesto je důležité vědět, že v tomto případě je společnost RAVAK a.s. pouze objednatelem (nikoliv jejím dodavatelem) služby, za jejíž kvalitu nemůže ručit.

Upozorňujeme, že některé specifické produkty nelze vzhledem k jejich povaze přepravovat zásilkovou službou.

V případě nákupu v hodnotě 5 000,- Kč včetně DPH a vyšší získává kupující automaticky dopravu kamkoliv po ČR ZDARMA. Nevztahuje se již na zlevněné výrobky zakoupené v Outletu a atypické výrobky řešené na míru.

Pro dopravu v ČR:

1) Způsob dopravy:

  • zásilková služba
    • balík má maximální parametry:
      • max. hmotnost 50 kg (celková, tedy včetně případného ochranného obalu);
      • největší délka strany zásilky 150 cm;
      • max. objem 0,3 m3
      • tímto typem dopravy nelze zasílat sklo, keramiku, porcelán, litý mramor a jiné křehké výrobky;
      • u tohoto způsobu doručení je kupující informován o čísle zásilky na e-mail uvedený v objednávce.
    • paleta má maximální parametry (včetně palety a případných ochranných obalů):
      • hmotnost 550 kg;
      • délka 240 cm;
      • výška 220 cm;
      • šířka 180 cm;
    • individuální doprava je realizována v případě překročení parametrů palety nebo na přání kupujícího. Tento typ přepravy je s kupujícím konzultován prostřednictvím e-mailu uvedeného v objednávce.
    • osobní odběr na adrese RAVAK a.s., Obecnická 285, 261 01 Příbram je možný po předchozí domluvě (v případě dostupnosti výrobku obvykle druhý pracovní den)
      Provozní doba:

      Po

      Út

      St - Čt

      So

      09:00 - 17:00

      08:00 - 16:00

      08:00 - 16:30

      08:00 - 16:00

      09:00 - 13:00

                      V sobotu nelze vyzvedávat velkoobjemové zásilky (vany, sprch.kouty, atp.). Lze vyzvednout pouze příslušenství, a to po předchozí
                      domluvě.

Vzhledem k povaze a množství zboží na jednoho adresáta (balíková přeprava, paletová přeprava) si společnost RAVAK a.s. vyhrazuje právo zvolit vhodného přepravce.

Před dodáním zásilky bude kupující řidičem vybrané přepravní společnosti kontaktován na telefonním čísle uvedeném v objednávce a bude mu sdělen přibližný čas doručení zásilky.

2) Cena dopravy:

  • zásilková služba:
    • balík: 145,- Kč včetně DPH / jedna zásilka. V případě více zásilek se cena počítá za každou zásilku zvlášť.
      + 60,- Kč  včetně DPH při platbě dobírkou. Platba je možná pouze v hotovosti. 
    • paleta, cena dopravy je závislá na parametrech a vzdálenosti. Její výše bude oznámena kupujícímu k odsouhlasení na e-mail uvedený v objednávce. 
      + 60 Kč včetně DPH při platbě dobírkou. Platba je možná pouze v hotovosti.
    • individuální cena dopravy je závislá na velikosti nadlimitních parametrů a vzdálenosti. Její výše bude oznámena kupujícímu k odsouhlasení na e-mail uvedený v objednávce. 
      + 60 Kč včetně DPH při platbě dobírkou. Platba je možná pouze v hotovosti. 
      V případě sjednání dopravy kupujícím bude k celkové ceně účtována částka balného, o které bude kupující informován na e-mail uvedený v objednávce a platba proběhne bankovním převodem.
    • při nákupu nad 5 000 Kč včetně DPH: zdarma (po ČR). Nevztahuje se na již zlevněné výrobky z Outletu.
  • osobní odběr zdarma na prodejně v RAVAK showroom Příbram.

3) Převzetí zásilky:

Kupující je povinen před převzetím doručovanou zásilku řádně zkontrolovat, zejména porušení vnějšího obalu, popřípadě i jiná poškození, která lze odvodit z aktuální povahy zásilky, např. zvukovou anomálií (zvuk střepů rozbitého skla v zásilce). Porušení vnějšího obalu nebo jiná zřejmá poškození mohou nasvědčovat neopatrnému zacházení se zásilkou během přepravy a možnému poškození zboží. V případě zjištění takového poškození trvejte na sepsání předávacího protokolu s předávající osobou (obvykle řidič) a / nebo zásilku nepřebírejte. Doporučujeme detailní popis poškození a pořízení fotografií. Samozřejmostí je podpis řidiče včetně jeho jména hůlkovým písmem a RZ vozidla. V případě převzetí zásilky a následného zjištění skrytého poškození je kupující povinen tuto skutečnost oznámit dodavateli v den převzetí zásilky. Tato skutečnost však neznamená automatickou oprávněnost nároku na výměnu zboží či odstoupení od kupní smlouvy. Veškerou dokumentaci včetně pořízených fotografií s uvedením jména odběratele, adresy a čísla zásilky lze zaslat elektronicky na adresu eshop@ravak.com. V případě neuplatnění výhrady převzetí (formou škodního protokolu) a převzetí zásilky bez výhrad nebo odeslání dokumentace k reklamaci dopravy v pozdějším termínu nemůže společnost RAVAK a.s. na tuto skutečnost brát zřetel.
Zde naleznete příklad protokolu o převzetí zásilky.

4) Expedice:

Pokud je zboží skladem, je zpravidla vyexpedováno do dvou pracovních dnů. Pokud se stane, že zboží objednané kupujícím není skladem, nebo se dodání prodlouží na dobu delší, než je obvyklé, je o této skutečnosti kupující neprodleně informován prostřednictvím e-mailu.
Po vyexpedování zboží ze skladu prodávajícího je třeba připočítat dobu potřebnou pro doručení, která se u přepravní služby pohybuje v rozmezí 1 – 3 pracovních dnů.