Český design koupelen znovu oslovil mezinárodní odborníky
Produkty vyráběné pod značkou RAVAK, navrhované autorem Kryštofem Nosálem, dosáhly dalších met v oblasti mezinárodního designu. V jedné z nejrespektovanějších mezinárodních soutěží iF DESIGN AWARD zvítězil koupelnový koncept 10° nad 388 dalšími produkty přihlášenými v kategorii Koupelny. RAVAK se zároveň stal jedinou firmou z České republiky, která ocenění v této kategorii dostala. Bodoval i na trh čerstvě uvedený koupelnový koncept Formy, a to v českém národním kole mezinárodní soutěže EDIDA (Elle Decoration International Design Award) vyhlašované pětadvaceti mezinárodními edicemi časopisu Elle Decoration. Dále postupuje do mezinárodního finále, jehož výsledky budou vyhlášeny v dubnu během milánského Design weeku.
Designer Kryštof Nosál pro značku RAVAK pracuje od roku 2006, kdy hned z první spolupráce vznikla ikonická vana Evolution oceněná Design centrem ČR jako Vynikající výrobek roku 2006. Absolvent VŠUP Praha obsadil mimo jiné 2. místo v mezinárodní soutěži Electrolux Design Lab v New Yorku a v loňském roce díky jeho invenci získala značka RAVAK mezinárodní ocenění Red Dot za design konceptu 10°. Za další svoje práce pro RAVAK byl opakovaně nominován na cenu Czech Grand Design a stěžejní koncept Chrome se stal jedním ze zákaznicky neoblíbenějších řešení koupelen na současném trhu. Kryštof Nosál je autorem hlavní části nových výrobků značky RAVAK. iF Design Award představuje spolu s Red Dot Award špičku v odborných soutěžích z oblasti designu na světě. Letošní ročník iF obdržel rekordní počet 5 300 přihlášek z více než 50 zemí celého světa. Mimo jiné i pro produkty značky RAVAK letos hlasovala osmapadesátičlenná mezinárodní porota odborníků.
Ocenění EDIDA udělují jednotlivé národní edice časopisu ELLE Decoration z pětadvaceti zemí celého světa. Časopis Elle Decoration je čtvrtletník o interiérech, designu, architektuře a umění a vychází jako sesterský titul módního měsíčníku ELLE. Jedním z držitelů ceny EDIDA se letos, stejně jako vloni, stal i autor konceptu Formy pro RAVAK Kryštof Nosál.
"S Kryštofem velmi rádi spolupracujeme, protože umí dodat nosnou myšlenku, nové praktické výhody a originální styl i naprosto běžným výrobkům, jako jsou umyvadla nebo vany. Tato dvě nová ocenění nás těší o to více, že představují potvrzení naší dlouhodobé strategie investování do vlastního kvalitního designu se zaměřením zejména na ucelená řešení koupelen" uzavírá ředitel marketingu Jan Hudák.