Youtube Instagram Google+

Společnost RAVAK

RAVAK zve k vodě

Datum: 30.6.2017

   Výrobce koupelnového vybavení RAVAK od 3. 7. spouští novou reklamní kampaň se sloganem „Myslete na sebe, na všechno ostatní jsme mysleli my“. Z koncepce zmizel žabák, vizuály mají letní atmosféru s ústředním motivem vody. Kampaň poběží v ČR i v dalších evropských zemích, kde RAVAK působí a zahrne televizi, printy, online prostředí a výběrově i OOH média.

RAVAK zve k vodě

   Nová komunikace rozvíjí vizi firmy založenou na výrobě současného, domyšleného a precizně vyrobeného koupelnového vybavení tak, aby se zákazníci mohli soustředit na podstatnější věci v životě. Kampaň startuje na kanálech TV Nova, kde poběží 20 a 10 vteřinové spoty do konce srpna, současně se objeví printová inzerce v lifestylových a dekorových magazínech a online bannery, jejichž nasazení firma rozloží do konce roku. TV spoty mají dvě verze, jednu zaměřenou na koupání, jednu na sprchování. Printová inzerce má také dvě roviny, které spojuje vždy hlavní slogan Myslete na sebe a zahrnuje image celostrany s motivem kampaně a produktové inzeráty. Autorem kampaně je kreativec, textař a básník Pavel Sobek, kterého firma vybrala v tendru na začátku letošního roku.

Ke stažení:

tz_ravak-kampan-2017.pdf (PDF  118 kB)